karlekhoppochfortvivlan.blogg.se

Mitt namn är Sandra, 30 år från Västerås. Skriver om hur det är att ha en 3-årig dotter som är under utredning för att vara ett energiknippe och hur vi som familj tar oss igenom det tillsammans. Hoppas även att jag ska kunna nå ut till andra i samma situation.

Hur gick det med psykologen ?

Publicerad 2016-02-08 12:00:00 i Allmänt,

 
 Har helt glömt att uppdatera om hur det gick hos psykologen förra veckan. Eftersom att man nu är så van med motgångar så hinner man bygga upp ett försvar, det försvaret var jag beredd att använda den dagen. Men till min förvåning och lättnad så ville hon hjälpa oss vidare, jag tänkte flera gånger att sa hon det där? Verkligen ? på riktigt ? För henne hade dom där 2 timmarna räckt, fast Molly hade haft en bra dag på dagis och klarat uppgifterna. Hon kunde se tendenserna i henne sa hon, fast än Molly hade haft en bra dag, jag kände bara wow. Lättnaden går inte att beskriva med ord, men jag vet att jag absolut inte kan slappna av än, det är en lång väg kvar. Nu väntar vi bara på att remissen till BUP ska skickas och att vi får en tid dit, vi är förvarnade att det är lång väntetid.
 
Men vi är på rätt väg och jag vet att fighten inte är vunnen förens våran lilla tjej får lugn och ro !
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-06-15 16:28:20

Hur går det för er och Lill tjejen ? Saknar att följa eran blogg 😊

Svar: Hej ! Har startat en ny blogg då det ej gick att blogga via mobilen här på blogg.se. Lägger upp länken här i gamla bloggen innan jag stänger ner. Där kan du fortsätta följa oss :)
Sandra

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

30 år och kommer från Västerås. Bor tillsammans med min man, 3 barn och hunden ozzy. Här får ni ta del av hur det är att ha en 3-åring under utredning för att vara ett energiknippe och hur vi som familj tar oss igenom det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela