karlekhoppochfortvivlan.blogg.se

Mitt namn är Sandra, 30 år från Västerås. Skriver om hur det är att ha en 3-årig dotter som är under utredning för att vara ett energiknippe och hur vi som familj tar oss igenom det tillsammans. Hoppas även att jag ska kunna nå ut till andra i samma situation.

Psykolog och dagis

Publicerad 2016-01-24 14:12:39 i

Nu i Onsdags skulle ju som bestämt psykologen komma till Mollys dagis för att kolla hur det fungerar. Tro på fan att Molly hade en bra dag, det enda opassande som kom ur den lilla munnen va - Jag tycker inte om dig, du är ful. Detta sa hon vid lunchen efter hon duktigt gått och hämtat en portion lasagne till.. Mollys fröknar hade flera gånger påpekat för psykologen att såhär är det ALDRIG och att hon behöver komma på ett till besök minst. Jag har inte pratat med psykologen själv sen dess men ska träffa henne tillsammans med Molly på tisdag. 

Så återkommer om det. 


Nu är det söndag och kaoset är igång. Det bråkas och slåss för fulla muggar. Mitt jobb just nu är att vara domare. Är det någon som vill byta? Molly bråkar med hunden, syskon, föräldrar. Tröttheten börjar komma nu.. Men fröken vägrar vila. So what to do. I morgon är det ny vecka och nya tag. Det är tur att hon överöser oss med pussar i alla fall. Älskade lilla monster ♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sandra

30 år och kommer från Västerås. Bor tillsammans med min man, 3 barn och hunden ozzy. Här får ni ta del av hur det är att ha en 3-åring under utredning för att vara ett energiknippe och hur vi som familj tar oss igenom det.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela